DaDaMusic | دادا موزیک

درباره سایت
دانلود آهنگ جدید
موزیک ویدیو جدید
و....................
مدیر وب : Dada ...........
instagram : dada.amirmahdi
https://enam.ir/amsolei
https://dnis.ir/smart/amsolei

دانلود ریمیکس جدید میثاق راد به نام شال قرمز
بازدید : ۱۷۶ تا

دانلود ریمیکس جدید میثاق راد به نام شال قرمز

ریمیکس توسط: دی جی سونامی

Download New Remix Misagh Raad Called Shale Ghermez

ریمیکس آهنگ شال قرمز میثاق راد

متن ریمیکس میثاق راد شال قرمز

♫♫♫♫●●♫♫♫♫
● نم … بارون ● من و تو صدای … موج دریا … !
● مگه داریم نگه … داریم … !
● آخه … بگردم به دور ● سرت ای … دلبر زیبا … !
● وای چه حالی … مگه داریم … !
● مگه … داریم مث تو ● عاشقو حساس  … !
● بهترین ● جای جهان … الان … همینجاست … !
● منو ● تو ساحل … این دریا کنارو  … !
● ناز … یارو دل بی قرارو … !
● یار … بر و رو دار من ● عشق منی یار من  … !
● عاشق ● دلت شده … دل عاشقو … دلدار من … !
● آخه عاشقی ● کارته آخرشه … این رابطه
● مث … دلته دل ● من آخه دلم … همکارته … !
● یار ● بر و رو دار من عشق … منی یار من  … !
● عاشق … دلت شده دل ● عاشق و دلدار من … !
● آخه ● عاشقی کارته … آخرشه … این رابطه  … !
● مثل … دلته دل من ● آخه دلم … همکارته … !

دانلود ریمیکس جدید شال قرمز با لینک مستقیم

● دیدمت … از راه دور ● آرام میزدی … قدم … !
● با  ●از سرم رفت کل … روزای بدم … !
● موی … مشکی … شال قرمز ● وای چه کارا میکند  … !
● بوی ● عطرت … در هوا میگفت … که من آمدم … !
● مگه داریم … مثل تو ● عاشقو حساس  … !
● بهترین ● جای جهان … الان همینجاست … !
● منو تو ساحل این دریا … کنارو ناز یارو … دل بی قرارو … !
● یار … بر و رو دار من ● عشق منی یار من  … !
● عاشق ● دلت شده … دل عاشقو … دلدار من … !
● آخه عاشقی ● کارته آخرشه … این رابطه
● مث … دلته دل ● من آخه دلم … همکارته … !
● یار ● بر و رو دار من عشق … منی یار من  … !
● عاشق … دلت شده دل ● عاشق و دلدار من … !
● آخه ● عاشقی کارته … آخرشه … این رابطه  … !
● مثل … دلته … دل من ● آخه دلم همکارته … !
♫♫♫♫●●♫♫♫♫

ریمیکس آهنگ شال قرمز

دانلود آهنگ اصلی شال قرمز

لینک دانلود
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید