DaDaMusic | دادا موزیک

درباره سایت
دانلود آهنگ جدید
موزیک ویدیو جدید
و....................
مدیر وب : Dada ...........
instagram : dada.amirmahdi
https://enam.ir/amsolei
https://dnis.ir/smart/amsolei

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام روزای رویایی
بازدید : ۱۹۱ تا

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام روزای رویایی

آهنگ احساسی و بسیار زیبای یوسف زمانی با نام روزای رویایی تقدیم به شما کاربران عزیز

Download Music Yousef Zamani – Roozaye Royaei

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام روزای رویایی

 

دانلود آهنگ روزای رویایی با صدای یوسف زمانی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

متن آهنگ یوسف زمانی روزای رویایی :

بیا این دل واسه تو هر جا میخوایی ور دار برو دلم انتخابشو کرده فقط میخواد تو رو

ای عشق جذابم چند ساله بی تابم که بهم یه آره بگی شبا بیایی به خوابم

نم بارونو یه ساحل آرومو خنده های از ته دل باشه

تو چقدر خوبی چرا انقده محبوبی میخوام بگم عاشقتم الان جاشه

رویایی ترین روزامو با تو دارم عشقم نفس از ته دل دوست دارم

هر چی خوبی توی دنیاست همه رو داری بد جوری عاشقمون کردی خبر داری

رویایی ترین روزامو با تو دارم عشقم نفس از ته دل دوست دارم

هر چی خوبی توی دنیاست همه رو داری بد جوری عاشقمون کردی خبر داری

.

چه حال خوبی داره عشقت کنارت باشه سر رو شونه هات بذاره

هی اسمتو به زبون بیاره زندگی اینجوری چه حالی داره

چه حال خوبی داره بارون میباره نم نم و آروم

چه خوبه جای هر دوتامون یه گوشه ی دنجه تو قلبامون تو قلبامون

رویایی ترین روزامو با تو دارم عشقم نفس از ته دل دوست دارم

هر چی خوبی توی دنیاست همه رو داری بد جوری عاشقمون کردی خبر داری

رویایی ترین روزامو با تو دارم عشقم نفس از ته دل دوست دارم

هر چی خوبی توی دنیاست همه رو داری بد جوری عاشقمون کردی خبر داری

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید