DaDaMusic | دادا موزیک

درباره سایت
دانلود آهنگ جدید
موزیک ویدیو جدید
و....................
مدیر وب : Dada ...........
instagram : dada.amirmahdi
https://enam.ir/amsolei
https://dnis.ir/smart/amsolei

دانلود آهنگ گرشا رضایی با نام دریا دریا
بازدید : ۱۷۵ تا

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام دریا دریا

ترانه و موزیک: هادی زینتی, تنظیم: گرشا رضایی

Download New Music Garsha Rezaei – Darya Darya

گرشا رضایی دریا دریا

 

متن آهنگ گرشا رضایی با نام دریا دریا

دریا دریا اومدم تنها تا که بشنوی تو درد و دلامو
دریا دریا این حالمو دریاب جز تو کی میدونه من کجامو


دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا

 

آرومم کن آخه بی تابه دلم لب ساحل شبا میخوابه دلم
دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته
حالا موندم با همه خاطره ها غیر عکساش دیگه چی مونده برام
دل من تنگ شده تو دلم جنگ شده کاش بدونم اون کجا رفته

 

دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا
دریا دریا دریا من با تموم دردا آرزو میکنم کاشکی دوباره فردا عشقمو ببینم کنار موجا

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید