DaDaMusic | دادا موزیک

درباره سایت
دانلود آهنگ جدید
موزیک ویدیو جدید
و....................
مدیر وب : Dada ...........
instagram : dada.amirmahdi
https://enam.ir/amsolei
https://dnis.ir/smart/amsolei

دانلود آهنگ پدرام پالیز به نام دریا
بازدید : ۱۸۷ تا

دانلود آهنگ پدرام پالیز به نام دریا

آهنگ احساسی و بسیار زیبای پدرام پالیز با نام دریا تقدیم به شما کاربران عزیز

Download Music Pedram Paliz – Darya

دانلود آهنگ پدرام پالیز به نام دریا

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

متن آهنگ پدرام پالیز دریا :

در حالت چشمان تو موجی از دریای طوفانیست حسی که در دستان توست هیچ جای این دنیا نیست

دریا دلم را پس نزن غرق تو بودن مرا کافیست دنیا حهنم میشود بی تو ماندنم عجب دردیست

به دلم افتاده هوای تو که قدم بزنم کنار تو به تو دلخوش شدنم رویاییست

همه شب به خیالم میزند از زمین و زمان دل میکنم همه اینها درد تنهاییست

.

بی تو زندگی ندارم عاشقم و بی قرارم در گلو نشسته بغضم موجم و ساحل ندارم

قلب من گرفته آتش در پی ابر و بارانم کاش تمام من نبودی جا نمیماندی در جانم

به دلم افتاده هوای تو که قدم بزنم کنار تو به تو دلخوش شدنم رویاییست

همه شب به خیالم میزند از زمین و زمان دل میکنم همه اینها درد تنهاییست

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

DadaTunes

 

ما را در تلگرام دنبال کنید :

DadaMusiic

 

 

نظرات
نظرات (۱)

متن آهنگ جدید
متن آهنگ جدید در تاریخ ۰۶ مهر ۹۹ ، ۰۱:۴۰ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)

عاشق آهنگاشم یعنی درحد و بی نظیره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید