DaDaMusic | دادا موزیک

درباره سایت
دانلود آهنگ جدید
موزیک ویدیو جدید
و....................
مدیر وب : Dada ...........
instagram : dada.amirmahdi
https://enam.ir/amsolei
https://dnis.ir/smart/amsolei

دانلود آهنگ سعید شهروز به نام چشمای دیوونت
بازدید : ۱۲۶ تا

سعید شهروز چشمای دیوونت

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام چشمای دیوونت

Saeid Shahrouz - Cheshmaye Divoonat

ترانه : سید محمد کاظمی ؛ موزیک : صادق نورانی ؛ تنظیم : نیما نورمحمدی

متن ترانه چشمای دیوونت از سعید شهروز

دانلود آهنگ با کیفیت 128                                                                                              دانلود آهنگ با کیفیت 320

 متن ترانه سعید شهروز به نام چشمای دیوونت

چشمای دیوونت
چال روی گونت
آجر به آجر خونمو
درگیر تو کرده
کی دیده تا این حد عاشق بشه یه مرد هر آرزویی پیش تو میشه برآورده
موج توی موهات پیوند ابروهات دریارو با لبهای خشکیدم یکی کرده
با حال چشمات مست اما حواسم هست این روزای خوبی که میره برنمیگرده
با خنده هات مثل آب رو آتیشی تو داری تنهایی دنیای من میشی
من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی
با خنده هات مثل آب رو آتیشی تو داری تنهایی دنیای من میشی
من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی
تو از نو میسازی این مرد ویرونو با تو میشه فهمید احساس بارونو
غم روی قلب من با تو بی تاثیره من گریه کردن از یادم داره میره
با خنده هات مثل آب رو آتیشی تو داری تنهایی دنیای من میشی
من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی
با خنده هات مثل آب رو آتیشی تو داری تنهایی دنیای من میشی
من با تو فهمیدم خوشبختی یعنی چی
نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید